Medaus mėnuo Maljorkoje I dalis

Medaus mėnuo Maljorkoje

I dalis

Praeitame mūsų straipsnyje suteikėme keletą patarimų kaip susiorganizuoti kelionę į Maljorką patiems. Šiandien pasakojame apie vietas kurias verta pamatyti Maljorkoje.

Siūlome nuvykti į Sa Colobra aplankyti Torrent de Pareis tarpeklio įsikūrusio tarp gigantiškų olų. Krantinę senovėje atrado laivais, o šiandien ją pasieksite asfaltuotu keliu. Pasiruoškite įtemptam ir kraują virpinančiam vairavimui akmenuotais serpantinais. Kelionės pradžioje sužinosite, kad įvažiavimas į šią vietovę yra mokamas. Pasiekę patikros punktą galėsite lengvai apmokėti maršrutą kredito kortele.

Nuotraukose: kelias link Torrent de Pareis ©Lyg Sapne Photography

Medaus mėnuo Maljorkoje
Medau mėnuo Maljorkoje

Stabtelėkite Soller miestelyje įkvėpti vietinių gyvenimo. Turėdami laisvą akimirką pasivaikščiokite mažomis gatvelėmis persunktomis mažų krautuvėlių bei kavinių. Spalvingas šio miestelio gyvenimas jus sužavės ir suteiks įkvėpimo.

Nuotraukose: Soller miestelis ©Lyg Sapne Photography

Soller

Norėdami skaniai papietauti prieš kelionę serpantinais, galite užsukti į Port de Soller turistinį miestelį. Mes pietums pasirinkome išsiilgtą indišką virtuvę. Pietūs terasoje stebint aktyvų miestelio bei paplūdimio gyvenimą suteikė akimirką saldaus pasimėgavimo.

Medaus mėnuo

Atstumas nuo Port de Soller miestelio iki Sa Colobra atrodė mažas. Nepasigaukite! Važiuoti šiais vingiuotais kalnų keliais yra tikras nuotykis. Tikslui pasiekti užtrukome apie 2 valandas. Žinoma kelionės viduryje sustojome pasigrožėti tarp kalnų tyvuliuojančiu Embassament de Cúber ežeru. Stebėti ir glostyti draustinyje esančius gyvūnus (mulai, avys, karvės) buvo tikras džiaugsmas . Kaip atrodė tolimesnis kelias link Sa Colobra išlaikysime paslaptyje. Tą dieną bangos siaurame paplūdimyje kunkuliavo. Žmonės linksminosi lyg sūkurinėje vonioje. Akmenuotas krantas nenumušė žmonių entuziazmo mėgautis šiltu vandeniu ir šiuo gamtos kampeliu. Išbandėme ir mes!

Nuotraukose: Torrent de Pareis ©Lyg Sapne Photography

Medau mėnuo Maljorkoje
Maljorkoje
Maljorka

Sekančią dieną po įtemptos kelionės serpantinais norėjome poilsio, tačiau likimas lėmė aplankyti Cap Formentor švyturį. Stebėjomės už kelio atitvarų esančiomis prarajomis. Pro jas atsivėrė Viduržemio jūros toliai. Į akmenuotas statumas besidaužančios bangos leido akimirkai pabūti savyje. Serpantinai link švyturio tapo vienu geriausių kelionės prisiminimu: susidariusi automobilių  kolona statumoje, siauras kelias aukštyn, laukimas.  Aplankę švyturį judėjome atgal. Sustojome vienoje iš apžvalgos aikštelių atsikvėpti. Su savimi buvome pasiėmę maisto! Tą dien turėjome nepakartojamus pietus ant olos krašto.

Leidžiantis žemyn radome vieną dailiausių paplūdimių Maljorkoje – Playa de Formentor. Pliuškenomės skaidriame vandenyje visą tolimesnę dieną. Nors ši pakrantė siaura ir pailga, atsiveriantys olų ir jūros vaizdai traukė mūsų akis.

Nuotraukose: kelionė į Cap Formentor ©Lyg Sapne Photography

Kelionės Tips‘ai:

Vandens atsargos BŪTINOS!
Pasirūpinkite užkandžiais išvykoms
Skrybėlė Jūsų geriausias draugas!
Patogi avalynė akmenuotiems serpantinams
Vidurdienį saugokite save nuo perkaitimo!
Nepamirškite – siestos metu restoranai užsidaro apie 13:00 ir atsidaro nuo 16:00 vakaro!
Sekmadienis ispanams LAISVADIENIS

Mūsų medaus mėnuo Maljorkoje truko 7 dienas. Tam, kad pajaustumėte ispanišką karšti rekomenduojame šią salą įsitraukti į savo kelionių sąrašą ir nuvykti bent penkioms dienoms.

Tolimesnias mūsų patirtis skaitykite antrame straipsnyje:

Medaus mėnuo Maljorkoje II dalis (straipsnis ruošiamas)